O pohon závodních vozů se dnes nestarají pouze fosilní paliva, ale i elektřina. Původ elektřiny, která i v dnešní době pochází z uhlí, plynu atd., čili z fosilních paliv, pomineme. Většina lidí bude znát závody vozů Formule 1, Formule 2, Formule 3 nebo Indy car. Nicméně od roku 2014 se jezdí závody s elektrickým pohonem. Tento šampionát nese označení Formule E (plným názvem ABB FIA Formula E World Championship). Jezdí se s plně elektrickými vozy na okruzích, které známe z Formule 1 (Monaco, Jeddah nebo Sao Paulo), ale i na tratích pro fanoušky Formule 1 neznámých (Londýn, Berlín atd.).
Šampionátem Formula E prochází mimo jiné i jezdci Formule 1 (Felipe Massa, Jarno Trulli, Nick Heidfeld, Takuma Sató, Pascal Wehrlein, Nyck de Vries nebo Stoffel Candoorne). V aktuálním ročníku se na startu objevuje celkem 11 týmů a 22 jezdců. Závodní rok je rozdělen na dva následující roky, kdy se začíná v prosinci a končí se v červenci.
Před závodem v Mexiku na začátku ledna tým Cupra Kiro představil nový barevný design pro nadcházející rok. Vozu nyní dominují dvě základní barvy odkazující na hlavní partnery celého týmu, tj. Cupra a Kiro. Cupru charakterizuje měděná barva a Kiro nažloutlý odstín. Na fotografiích v příloze můžete porovnat původní a nový vzhled odkazující i na značku Cupra.
